Кошик
+380 (67) 166-97-75
Healthy Life
Кошик

Повернення та обмін

Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».

Строки повернення і обміну

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.

Умови повернення для товарів належної якості

Компанія повертає й обмін товарів належної якості згідно з законом України «Про захист прав споживачів». Терміни повернення й обміну: * Повернення й обмін товарів можливий упродовж 14 днів після отримання товару покупцем. * Повернення грошей або заміна на інший товар відбувається після отримання товару, що повертається, не пізніше, ніж через 7 днів з моменту отримання товару. Зворотна доставка товарів проводиться за домовленістю. - При онлайн оплатах чи оплаті карткою: повернення товару видбувається за рахунок Компанії. - При доставці накладеним платежем: у разі якщо покупець оплатив товар на відділенні пошти після його огляду, Компанія оплачує виключно вартість повернення товару в офіс Компанії. Скасування замовлення Покупець має право скасувати замовлення в будь-який момент, зокрема, коли товар уже доставлений. Покупець зобов'язується попередити Компанію про скасування замовлення в найкоротші терміни. Обмін товару Обмін товару можливий упродовж 14 днів (крім товарів, що підпадають під Постанова Кабінета Міністрів України від 19.03.94 г. No 172), не рахуючи дня покупки, якщо товар не був у вжитку, зберіг товарний вигляд, та споживчі якості Для здійснення обміну/повернення купленого товару вам необхідно: - зв'яжіться з нами будь-яким зручним для Вас способом - через розділ Контакти. https://top-market.in.ua/contacts - або надіслати листа з темою «Повернення (обмін) товару» на електронну адресу healthy_life_prom@ukr.net, у якому необхідно: • Вказати ПІБ покупця та телефон; • коротко описати причину повернення/обміну товару; • Прикласти фото або відео товару, який ви хотіли б повернути/обміняти;

Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner